🔴 Manažerský reporting v Excelu. On-line webinář

Získejte, data pro své rozhodování! Jednoduše a rychle. Stačí vám k tomu “obyčejný” Excel. Odhalte způsob, jak z dostupných dat dostanete snadno potřebné podklady a připravíte si je pro analýzu, rozhodování a další manažerskou činnost.

Jak na firemní a osobní LinkedIn? Workshop. Praha

Přeměňte LinkedIn v nástroj, který vám: – bude generovat nový business – nebo ukažte své znalosti a schopnosti a staňte se respektovaným expertem ve svém oboru – případně získejte práci snů. Kurz je nadupaný užitečnými a praktickými informacemi, které vás posunou ve využívání LinkedInu na novou úroveň!

Jak na řízení času a úkolů EFEKTIVNĚ. Time management. Workshop. Praha 1, Vodičkova ul.

Už vám zase nestačí běžný den? Máte pocit, že vám vše utíká mezi prsty? A říkáte si, do čeho se pustit dřív, když je všechno důležité a spěchá to? Jak na to? Synergie Time Managementu! Úspěšní vedoucí pracovníci vědí, jak se soustředit na to, co je třeba udělat. A umějí překonat běžné překážky v řízení času. Při práci pracují pod menším stresem a jasněji přemýšlí, takže jsou schopni rychle plnit skutečně důležité úkoly. Workshop ukazuje, jak si stanovovat priority a rozlišovat úkoly podle priorit. Jak hospodařit s časem a a využít naplno svůj den.

Tajemství timemanagementu 21. století. Workshop, Praha-Florentinum

V dnešní době, kdy máme téměř přirostlý mobilní telefon a počítač k ruce jsme přehlceni informacemi, maily a úkoly a nestíháme, vše co bychom chtěli. Jak se v tom všem vyznat a naučit se efektivně pracovat? Jak to udělat, abychom byli spokojeni a zvládli vše, co sami chceme a potřebujeme? Určitě nejste jediní, kdo má pocit, že vám život protéká mezi prsty. Naučte se naplno využívat potenciál aplikací pro řízení času od Google nebo Microsoft, podle toho, co používáte ve firmě. Vytvořte si váš vlastní funkční systém řízení času a odhalte své největší zabijáky času.

Jak zaujmout za 60 sekund? Premium business workshop. Praha-Florentinum

Co děláte?” je nejčastější otázkou na networkingových akcích anebo na setkáních s budoucími obchodními partnery, na veletrzích, zahraničních misích. A v odpovědi na ni s nejčastěji chybuje. Proto se na školení zaměříme na zvládnutí techniky tzv. elevator pitch*. Typu prezentace, která mě jediný cíl: zaujmout a vyvolat následující schůzku. To vše v krátkém čase.